آموزش حرکت نیم پشتک / front hand spring توسط تمیم سعیدی

حرکت نیم پشتک / front hand spring

حرکت نیم پشتک یا front hand spring

برای دانلود و تماشای ویدیو در کیفیت های متفاوت اینجا کلیک کنید. (نماشا )
برای دانلود و تماشای ویدیو در کیفیت های متفاوت اینجا کلیک کنید. (اپارات )

سلام دوستان امروز در خدمت شما با آموزش حرکت نیم پشتک هستیم . این فلیپ جز حرکات پایه ای فری راننیگ هست که بر سطوح صاف ، سکو و میله می توانید انجام بدید . انجام این حرکت در این سطوح فقط یک تفاوت ریز در تکنیک دارد که در سطوح صاف مثل زمین شما حتما باید با دست های صاف انجام بدید ولی در موانعی مانند سکو و میله شما می توانید دست های خود را از ناحیه ارنج خم کنید . حرکت نیم پشتک جز پیشنیاز های webster می باشد پس اگر قصد دارید وبستر یاد بگیرید حتما این ویدیو رو تماشا کنید . حرکت نیم پشتک / front hand spring یکی از حرکات ارتباط دهنده در مسیرها و flow های شما می تواند باشد.لطفا سایت ما www.sportpk.ir را دنبال و حمایت کنید و ۲ ایدی که میزارم رو فالو کنید . تمامی آموزش ها و فعالیت های که می کنیم رو داخل این دو ایدی اطلاع می دهیم .
اینستاگرام تمیم سعیدی                                                                                     اینستاگرام پرویز میرزایی 

پیشنیاز های حرکت نیم پشتک / front hand spring

برای انجام حرکت نیم پشتک فقط شما لازمه حرکت بالانس و پل رو بلد باشید . بعد از انجام و یادگیری این ۲ حرکت شما از حالت بالانس به بالانس پل رفته و زانوهای خود را در هنگام لند به جلو داده و تا حدودی شما حرکت نیم پشتک را درک می کنید . ولی روش انجام اصلی آن زمانی که شما بر روی پای تکیه گاه خود سوار شدید و پای شوت خود را با تمام وجود پرتاب کردید و داشتید در حالت بالانس قرار می گرفتید شما با ضربه ی کوچکی توسط شانه های خود ،خود را به بالا پرتاب کرده و با سینه پای خود لند می کنید . این حرکت رو شما می توانید در دو استایل جفت و تک پا یا فلش انجام بدهید . من به شخصه از استایل تک پا یا فلش حرکت بیشتر لذت می برم و به این استایل انحامش میدم .

اشتباهات رایج نیم پشتک یا front hand spring

اشتباه اول : دوستان پای شوت خود را به اندازه کافی پرتاب نمی کنند یا هنگام پرتاب زانوی خود را خم می کنند . سعی کنید پای خود را صاف و با تمام وجود پرتاب کنید.
اشتباه دوم : دوستان دست های خود را در فاصله نزدیکی از بدن خود قرار داده و این باعث می شود شما نتوانید پای خود را پرتاب نمایید پس سعی کنید دست های خود را جلوتر از بدن خود قرار دهید ‌.
اشتباه سوم : ذوستان در هنگام انجام حرکت نیم پشتک دست های خود را از ناحیه آرنج خم می کنند این تکنیک در سطح صاف کاملا اشتباه می باشد پس سعی کنید دست های خود را صاف نگه دارید .
اشتباه چهارم : دوستان در زمان سوار شدن بر روی دستان خود نمی توانند ضربه مورد لازم رو با شانه های خود ایجاد کنند یا دست های خود را تک تک از زمین بر می دارند . برای رفع این مشکل فقط کافی هستش شما بالانس چامپ بزنید که در ویدیو توضیح داده شده است .
اشتباه پنجم :دست های خود را دوستان پیش از حد باز نگه می دارند و این باعث می شود که سر به زمین زیاد نزدیک شود و فرد نتواند انرژی لازم رو با دست های خود وارد کند و بترسد .
اشتباه ششم : دوستان در هنگام زدن نیم پشتک سر خود را زود بر می گردانند یعنی چونه خود را به سینه خود می چسپانند . این یکی از اشتباهات خیلی رایج در حرکت نیم پشتک می باشد . سعی کنید در هنگام انجام این فلیپ سر تا لحظه نهایی ما بین دست ها یا همون زمین را نگاه کند و به عقب باشد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *