آموزش حرکت بالانس – 0 تا 100 این حرکت را به راحتی با ما یاد بگیرید.

حرکت بالانس - آموزش حرکت hand stand

آموزش حرکت بالانس


سلام دوستای گلم چطورید ؟ بنده تمیم سعیدی هستم امروز در خدمت شما هستم با آموزش حرکت بالانس.
دوستان حرکت بالانس یک حرکت قدرتی تعادلی هستش و شما باید ابتدا تمرینات بدنسازی این حرکت رو
انجام
بدید تا بتوانید تکنیک درست رو انحام بدید . در این حرکت عضلات شکم ،کمر ، پا ،دست ها و پنج ها
در گیر هستند و
حتما باید عضلات این قسمت ها رو قوی کنیم .من در این ویدیو در ابتدا یکسری تمرینات
بدنسازی مخصوص
بالانس رو گفتم که شما ابتدا این حرکات بدنسازی را انحام بدید.

حرکات بدنسازی بالانس

حالت پایک در روی زمین
حالت پایک از یک مانع
حالت پایک بر روی دیوار
قرار گرفتن در حالت شنا و سپس شروع به راه رفتن با پا بر روی دیوار
قرار گیری در حالت بالانس با دیوار و نگه داشتن آن
آموزش تکنیک و قرار گیری صحیح پنجه ها در بالانس

فرم صحیح بالانس

برای بالانس دستها باید صاف باشند آرنج ها خم نباشد
دست ها را تا جای ممکن بالا بیاورید و بکشید
عضلات شکم و شانه و زیربغل و باسن را سفت کنید و نگه دارید
انگشت های پا را باید خوب بکشیم
محل قرا گیری سر مابین دست ها می باشد و با چشم هامون میتونیم مقداری جلوتر از دست
یا عقب خود را نگاه کنیم که خودم تکنیک جلو نگاه کردن رو استفاده میکنم .
با پنچه ها زمین را بفشاریم و تعادل خود را حفظ کنیم .
در نهایت بدن شما باید مانند یک خط کش سفت و صاف باشد و در این حالت قرار بگیرد .

تکنیک های افتادن بالانس

یکی از شایع ترین ترس های افراد در زمان یادگیری بالانس افتادن از این حالت و آسیب دیدگی دست
،سر و کمر هستش . برای اینکه شما هیچگونه آسیبی نبینید در ابتدا به بدن قوی که شامل دست ها ،
شونه ها ،عضلات کمر ،پهلو و شکم هست نیاز دارید . ابتدایی ترین تمرین برای تقویت دست ها شنا
هستش و بقیه تمرینات داخل ویدیو گفته شده است .
اولین تکنیک برای جلوگیری از آسیب در بالانس این هست که زمانی که شما در حالت بالانس
قرار می گیرید
یکی از دست های خود را بر دارید و به راحتی با یک چرخش ساده فرود بیایید .
دومین تکنیک
شما اگر عضلات دست قوی داسته باشید و حرکت رول رو بلد باشید براحتی می توانید بالانستون رو رول
بکنید و هیج آسیبی به شما وارد نشه.
سومین تکنیک
این تکنیک بیشتر برای اون دسته از دوستانی هست که انعطاف کمر خوبی دارند و میتوانند حرکت پل
را بزنند .
شما برای این تکنیک فقط کافیه زمانی که تعادلتون بهم خورد و حس کردید دارید با کمر فرود
می آید پاهای خود
را خم کرده و در حالت پل قرار بگیرید .

نکات ایمینی در این حرکت
دوستان برای شروع تمرین این حرکت حتما جایی رو انتخاب کنید که سطحش نرم باشه مثل چمن
یا باشگاه که تشک نرم زیرتون هست . اگر تصمیم به یادگیری بالانس در خونه دارید حتما یک تشک
یا پتو زیر خودتون پهن کنید که آسیبی نبینید و حتما قبل شروع بالانس تمرینات بدنسازی این حرکت
رو جدی بگیرید و انحام بدید و تا زمانی که حس نکردید که بدنتون قوی نشده لطفا شروع به تمرین
بالانس نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *